Kicsicake

Egy új, trendi süti bármilyen alkalomra.

 

Cupcake hozzávalók:

 

  • Zsófi és rengeteg sztori 
  • egy kevés citromhéj
  • pár csepp vaníliaaroma
  • szeretet és kihívás

 

...talán egyszer majd hivatás!

 

zsofi@kicsicake.hu

Cupcake december 2.rész

2012.12.11. 18:15 - kicsicake

Címkék: születésnap mikulás kreatívitás sütemény cupcake

Sajnos az elmúlt pár napban engem is beszippantott a vizsgaidőszak és ezért egy kicsit eltűntem a cupcake-ekkel együtt. Bár ez így nem is teljesen igaz, hiszen facebookon felposztoltam nektek a mikulásos cupcake-eimet. Az első adagot egy kedves ismerősöm kislányának az ovis télapó partijára csináltam, a másikat pedig a barátnőm kérte ajándékba.

Csokis, vaníliás kicsicake, ostya mikulással a tetején az ovi bulira

2012-12-05 12.41.46.jpg


és fekete-erdős, mézeskalácsos kicsicake a barátnőmnek....

judu.jpg


Mindkettőnek nagy sikere volt, úgy tudom:) Ezenkívül még egy sütit sütöttem, tesómnak, Annának a 15. szülinapjára egy szivárvány tortát a hétvégén. Emlékeztek a szivárvány cupcake-ekre, amiket együtt csináltuk a hugival? Íme itt a torta változat is:

Rainbow.jpg


Hát gyorsan összefoglalva a napokat ezek a sütik történtek a tanuláson kívül, amik hál' istennek kicsit kiszínezték a szürke hétköznapokat. Közben pedig már gondolatban készülök a cupcake karácsonyra is. Sok hozzávalót rendeltem Angliából, amit a Brigi hoz nekem és jövő héten, amint vége a vizsgáknak, újra felkötöm a kötényt és alkotok... ja és lesz nektek egy karácsonyi meglepetésem is, úgyhogy készüljetek!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://kicsicake.blog.hu/api/trackback/id/tr924960185

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása